![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Update van de Adsense Flippers en in de comments zullen waarschijnlijk een hoop nuttige omschrijvingen ontstaan van websites die wel/niet zijn geraakt.
EMD Update - Rolling With The Punches | AdSense Flippers Zoals altijd met dit soort dingen: het is nog vroeg. |
|
|
||||
|
||||
|
Ik vind het een mooie ontwikkeling ;-)
Ik heb geen EMD websites meer met louzy content, alles al opgedoekt. Alleen nog maar High-Q websites (stuk of 20) met mooie domeinnamen. Succes allen! |
|
|
|||
|
|||
|
Mwa... er staat zo te zien nog genoeg op je server wat niet helemaal HQ is.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hmm hmm weet niet wat ik er van moet vinden, was net bezig met authority website. Dus daarvoor ben ik er wel blij mee.
Ik zie wel duidelijk ranking verschillen ook bij .nl sites waar ik in sta, maar mijn sites zijn niet getroffen. Meest baal ik dat ik net een heel stuk voor mijn boek over domeinen had geschreven dat kan er dus wel uit. Overigens had ik net 1 site verkocht met EMD, maar die wordt verspreid betaald. Ik moest alleen de ranking behouden voor een half jaar. In ruil daarvoor Ruim 24 keer de maand opbrengst, maar nu begin ik toch wel zenuwachtig te worden, weten jullie zeker dat het niet al in NL is? Want ik zie wel duidelijk verschillen.
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Kans is dat het de EMD update is, als je site een beetje kwaliteit levert komt het vast goed. (alhoewel ik moet zeggen dat 50 artikelen in 1 dag plaatsen nou niet bepaald slim is) Ik ga ervan uit dat mijn getroffen sites (is bij 3 gebleven) ook weer binnen een week of 2 ranken.
|
|||
|
|||
|
Citaat:
1. How Google Measures 'High Quality' Content | Video | Entrepreneur.com 2. Optimaliseer voor deze stappen: Official Google Webmaster Central Blog: More guidance on building high-quality sites De key hier is quality content en quality links. Dat brengt de website weer in de veilige zone.
|
||||
|
||||
|
tsja, blijft toch apart hoe google de gebruikerservaring denkt te kunnen beoordelen.
Op het specifieke zoekwoord is een 70% affiliate. Ze hebben allemaal een lang (lul) verhaaltje over de leveranciers van de bepaalde dienst en een affiliate linkje... Ik heb ook een aan aantal verhaaltjes over de leverancier geschreven + ik vergelijk alle prijzen van die leveranciers zodat de gebruiker binnen 10 seconden de informatie vindt die deze in feite zoekt, in plaats van de gebruiker al die sites zelf af te moeten laten speuren. Naar mijn idee was de info op mijn site dus nuttiger. Overigens heb ik ook wat content moeten spinnen voor die +400 pagina's... misschien dat het daar fout is gegaan... Overigens geeft dit wel te denken, als je dus je no 1 positie wilt behouden, moet je dus bij elke nieuwkomer even een scrapebox spam actie houden met 1 miljoen sites binnen 1 dag ofzo, zodat je zeker weet dat ze voorlopig niet meer terug komen... Overigens de nummer 1 op dat keyword lijkt in eerste instantie niet spammy, analyseer je de backlinks van zijn backlinks, dan krijg je ineens een heel ander idee en ik vermoed dat deze gast al een tijdje zo op nummer 1 staat met een EMD dus... |
|
|
|||
|
|||
|
De EMD update is waarschijnlijk niet de oorzaak van grote verschuivingen, maar een nieuwe Panda update: Google Panda Update Rolls Out Alongside EMD Update | WebProNews
|
|
|
||||
|
||||
|
Dat is toevallig, ik had deze net een half uurtje terug gelezen.
Wat betreft mijn sites, 1 dropt nog steeds, de rest begint weer iets te klimmen maar het is nog minimaal. Panda is niet de oorzaak geweest in mijn geval maar om eerlijk te zien weet ik niet welke update ik nou gevaarlijker vind. .nl sites zijn trouwens niet getroffen.
|
|||
|
|||
|
Voor de .nl sites kan dat meerdere dingen betekenen:
Positief: Mogelijk dat deze sites een hogere kwaliteit hebben Negatief kan het ook nog zo zijn dat de update hier nog niet volledig is uitgerold. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|